Nabídka

Cart

Obchodní podmínky

Všeobecné obchodní podmínky internetového obchodu www.pro-vase-auto.cz

(dále jen „Obchodní podmínky")

Obchodní podmínky vymezují práva a povinnosti prodávajícího a kupujícího v internetovém obchodu www.pro-vase-auto.cz, jehož provozovatelem je

Mgr. František Míča

IČO43013864

DIČ CZ530114131

Jsme plátci DPH

č.ú 238821386/0300

email: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.,

telefon: +420 736 636 898.

Objednávka zboží

Zboží, které si vyberete v internetovém obchodu, lze objednat vyplněním objednávkového formuláře na www.pro-vase-auto.cz .

K provedení řádné objednávky je kupující povinen vyplnit veškeré povinné údaje v objednávkovém elektronickém systému internetového obchodu www.pro-vase-auto.cz. Kupující je povinen uvést přesné a pravdivé údaje tak, aby bylo zajištěno řádné plnění, jinak internetový obchod www.pro-vase-auto.czneodpovídá za opožděné plnění či jiné vadné plnění.

Uveřejnění nabízeného zboží v internetovém obchodu www.pro-vase-auto.cz není ze strany internetového obchodu www.pro-vase-auto.cz zavření kupní smlouvy ohledně daného zboží, ale pouze informačním zveřejněním dodavatelských možností internetového obchodu www.pro-vase-auto.cz

Za návrh na uzavření kupní smlouvy ohledně konkrétního zboží je považováno teprve doručení objednávky kupujícího na koupi daného zboží prodávajícímu za pomoci internetového objednávkového systému na www.pro-vase-auto.cz na adresu prodávajícího (viz výše).

Odesláním objednávky projevuje kupující souhlas s těmito Obchodními podmínkami, závazně si objednává zboží uvedené v objednávce a souhlasí také se zpracováním jeho osobních údajů uvedených v objednávce.

Prodávající potvrdí kupujícímu doručení objednávky bez zbytečného odkladu. Potvrzení doručení objednávky prodávajícím je pouze informačním vyrozuměním kupujícího o doručení jeho objednávky prodávajícímu a není ještě považováno za přijetí návrhu na uzavření kupní smlouvy prodávajícím s kupujícím ohledně konkrétního zboží uvedeného v objednávce.

Za přijetí návrhu kupujícího na uzavření kupní smlouvy ohledně zboží uvedeného v objednávce se ze strany prodávajícího považuje až vyrozumění kupujícího prodávajícím, že objednané zboží je připraveno k odeslání kupujícímu.

Teprve vyrozuměním kupujícího o připravenosti zboží k expedici je tak uzavřena kupní smlouva mezi prodávajícím a kupujícím ohledně boží objednaného kupujícím v objednávce.

Doručená objednávka kupujícího se považuje za nepřijatou a odmítnutou ze strany prodávajícího, jestliže prodávající vyrozumí kupujícího, že:

• objednávku nepřijímá či odmítá

• objednané zboží není možno dodat

 Prodávající je oprávněn zrušit objednávku zejména v případech:

• kdy má oprávněnou pochybnost o skutečné identitě kupujícího

• pokud zjistí, že si kupující v minulosti nevyzvednul objednané zboží

• kdy není schopen kupujícímu doručit zboží v daném termínu

• v případech, že se zboží, které není skladem, již nevyrábí nebo nedodává

• kdy se výrazným způsobem navýšila cena výrobce či dodavatele zboží

 V případě, že kupující zaplatil již část nebo celou část kupní cenu, bude mu tato částka v co nejkratším termínu převedena zpět na jeho účet nebo adresu.

 V případě, že prodávající nepotvrdí kupujícímu přijetí objednávky nejpozději do 10 dnů od jejího odeslání kupujícím, považuje se objednávka kupujícího za odmítnutou.

Zrušení potvrzené (tzn. závazné) objednávky ze strany kupujícího je možné dohodou. Nezbytně vynaložené náklady vzniklé v souvislosti s nerealizovanou, potvrzenou objednávku hradí prodávajícímu kupující.

Dodací podmínky

 Možné způsoby dopravy:

 1) Dobírkou obchodním balíkem dle ceníku České pošty

- obvykle doručeno do 3 dnů po expedici

2) Doručovací službou prodávajícího

- zboží lze dodat již následující pracovní den po potvrzení možnosti expedice zboží.

3) Osobním vyzvednutím kupujícím. Zakázku je možné vyzvednout v předem dohodnutém termínu na adrese Kotojedy 110, 767 01 Kroměříž.

 V případě platby při převzetí zboží kupujícím je zboží skladem expedováno a dodáno obvykle do 1-5 pracovních dnů od potvrzení doručení objednávky, v závislosti na zvoleném způsobu dodání a lokalitě kupujícího. V případě, kdy zboží není k dispozici skladem a doba dodání je delší než týden, prodávající kupujícího obratem kontaktuje a dohodne s ním individuální termín dodání zboží.

 Při platbě předem je zboží expedováno po připsání fakturované částky na účet prodávajícího a dodáno obvykle do 1-5 pracovních dnů v závislosti na zvoleném způsobu dodání a lokalitě kupujícího. V případě, kdy zboží není k dispozici skladem a doba dodání je delší než týden, prodávající kupujícího obratem kontaktuje a dohodne s ním individuální termín dodání zboží.

 Platba předem je vyžadována při celkové objednávce zboží přesahující částku 10000,-Kč.

 Pokud bude objednané zboží odebráno kupujícím v Brně od doručovací služby prodávajícího, platba předem, při celkové objednávce zboží přesahující částku 10000,-Kč, není vyžadována.Vtěchto případech je kupující povinen odebrat zboží do 2 pracovních dnů ode dne potvrzení možnosti expedice zboží, jinak má prodávající právo od smlouvy odstoupit, popř. odeslat zboží zákazníkovi dobírkou na jeho náklady a to podle své volby.

 Expedici zboží prodávající kupujícímu potvrdí e-mailem.

 Předání zboží kupujícímu je zásadně možné až po jeho úplném zaplacení, pokud není dohodnuto jinak.

 Při převzetí zásilky/zboží je kupující povinen ihned překontrolovat, v přítomnosti zástupce kurýrní/zasílatelské služby či poštovního doručovatele, stav zásilky (např. poškození krabic apod.) a odmítnout převzetí neúplné nebo poškozené zásilky. Neúplné nebo poškozené zboží je třeba bezodkladně nahlásit prodávajícímu.

 Prodávající si vyhrazuje právo objednané zboží kupujícímu doručit později než v obvyklé lhůtě v případě, že v době objednání nebude příslušné zboží na skladě. Zboží objednané kupujícím prostřednictvím internetového obchodu www.pro-vase auto.cz bude kupujícímu dodáno pouze na existující adresu v České republice. Zboží bude dodáno na adresu uvedenou kupujícím v objednávce.

 Vlastnické právo přechází na kupujícího po zaplacení kupní ceny včetně poštovného a převzetím zboží.

 Daňový doklad (fakturu), který je zároveň i záručním listem, obdržíte v zásilce společně se zbožím.

Všechny objednávky zboží v celkové hodnotě nad 5000 Kč na území ČR mají dopravu zdarma. Změna způsobu dopravy vyhrazena. Týká se především České pošty, kde nefunguje služba pick and ship. To znamená, že nemohu vyzvednout od dodavatele a poslat přímo k zákazníkovi. Tím cestuje zásilka ke mně a následně k zákazníkovi, což by pro něj znamenalo hradit dvojí dopravné.

Přeprava na Slovensko je prostředníctvím Toptrans, kde veškeré zásilky se řídí výpočtem ceny přepravného:

http://www.toptrans.cz/portal/page/portal/toptrans_www_cz/ceny_prepravy/vypocet_ceny

U zboží, kde je termín dodání jeden týden, znamená, že se dováží z Německa. Objednávky probíhají dvakrát týdně, a to každé pondělí a čtvrtek. Zpravidla dojdou do 4-5 dnů po odeslání objednávky a o jeden den déle je dodávka u Vás.  Termín dodání lze expresně zkrátit až na 2-3 dny od dodavatele přímo k zákazníkovi. U zboží do 10 000,00
 Kč
je příplatek za dopravu 800,00 Kč, u zboží do 20 000,00 Kč 500,00 Kč. U zboží nad tyto částky je dopravné zdarma.

Způsob platby

Platba při převzetí zboží kupujícím:

 1) Dobírkou

 - zboží zaplatí kupující v hotovosti doručovateli České pošty. V případě, že nebude kupující zastižen osobně, obdrží oznámení o uložení zásilky na příslušné poště, kde si ji může později vyzvednout, nebo si může telefonicky dohodnout s pracovníkem příslušné pošty datum a hodinu osobního předání doručovatelem na uvedené adrese.

 - při osobním převzetí zboží prostřednictvím pošty nebo od kurýra  - zboží zaplatí kupující v hotovosti poště nebo kurýrovi. Místo a doba předání zásilky budou s kupujícím telefonicky dohodnuty operátorem kurýrní služby PPL, který Vás bude kontaktovat na Vámi udaném telefonním čísle.

 - při osobním převzetí zboží od zasilatelské služby prodávajícího - zboží zaplatí kupující zasilatelské služby při převzetí v hotovosti. Místo a doba bude upřesněna e-mailem, nebo telefonicky zasilatelskou službou prodávajícího.

 Platba předem (prodávající je oprávněn požadovat před dodávkou zálohu ve výši až 100% hodnoty objednávky):

 2)Převodním příkazem - po obdržení a potvrzení objednávky prodávající zašle e-mailem kupujícímu zálohovou fakturu se všemi potřebnými údaji. Fakturovanou částku může kupující buď složit na kterékoli pobočce banky prodávajícího, nebo ji poslat převodem ze svého účtu. Po připsání fakturované částky (kupní ceny) na účet prodávajícího bude zboží kupujícímu odesláno jím zvoleným způsobem.

Ceny

K ceně zboží je připočítána cena dopravy/doručení objednaného zboží.

 Prodávající si vyhrazuje právo kdykoliv změnit ceny v internetovém obchodě bez předchozího upozornění zákazníků. Ceny uváděné na internetových stránkách jsou vždy platné a závazné v okamžiku uskutečnění objednávky. Objednáním zboží změna ceny v internetovém obchodě nijak neovlivňuje cenu, která byla uvedena v objednávce.

Záruka vrácení zboží a peněz

Garance vrácení peněz - Pokud nejste spokojeni se zbožím, můžete nám jej do 14 dnů bez obav vrátit.

V souladu se zákonem č. 367/2000 má kupující právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží v případě, že zboží objednal jinak než osobně a bylo mu doručeno libovolnou přepravní službou a to bez udání důvodu a má právo na vrácení peněz.

Rozhodnete-li se pro odstoupení od kupní smlouvy v této lhůtě, je nutno splnit níže uvedené podmínky:

1) Odeslat e-mail na adresu Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. s textem: Tímto jednostranně odstupuji od smlouvy ze dne dd.mm.mmmm (faktura číslo…) a požaduji vrácení uhrazené částky na účet č................../....... Datum + jméno a příjmení.

2) Zboží poté kupující na vlastní náklady doručí na adresu prodávajícího spolu s přiloženou kopií výše uvedeného e-mailu.

3) Zboží doručené zpět na adresu prodávajícího musí být v původním nepoškozeném obalu, nesmí být použité, musí být nepoškozené a nerozbalené, kompletní (včetně příslušenství, záručního listu, návodu atd.) a s kopií dokladu o koupi (faktury). Neposílejte zboží na dobírku - nebude převzato. Doporučujeme zboží pojistit. V případě nedodržení některé z uvedených náležitostí má prodávající právo odmítnout vrácené zboží nebo poměrně snížit částku, za kterou bude zboží přijato zpět.

Možnost odstoupit od smlouvy se nevztahuje na dodávku zboží upraveného na přání kupujícího či na zboží objednané speciálně a výslovně na jeho přání, které nebylo v době objednávky v sortimentu zboží internetového obchodu www.pro-vase-auto.cz

Při splnění všech výše uvedených podmínek pro vrácení zboží Vám 100% ceny zboží zašleme bankovním převodem na Váš účet či složenkou a to nejpozději do 30 pracovních dnů po fyzickém obdržení zboží.

V případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek nebude odstoupení od smlouvy akceptováno a zboží bude vráceno na náklady prodávajícího zpět. Prodávající je oprávněn účtovat kupujícímu případné další vzniklé náklady.

Ochrana osobních údajů

Ochrana osobních údajů Kupujících probíhá v souladu s platnými zákony na území České republiky. Osobní údaje zákazníků jsou zpracovány v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb.

Osobní data (jako např. jméno, adresa, datum narození, telefon, e-mail), jež jsou součástí objednávky nebo byla sdělena během registrace nového zákazníka, jsou internetovým obchodem www.pro-vase-auto.cz považována za diskrétní a jsou chráněna proti zneužití. www.pro-vase-auto.cz kaznících zásadně nesděluje třetím osobám, kromě těch, které se přímo podílejí na vyřízení objednávky zákazníka (např. pošta či kurýrní služba) a to pouze v nutném rozsahu.

Poskytnutím údajů k registraci návštěvník souhlasí s tím, aby internetový obchodwww.pro-vase-auto.cz oskytnuté údaje zpracovával a využíval pro interní a marketingové potřeby. Tyto údaje nebudou v žádném případě poskytnuty třetím osobám.

Internetový obchod www.pro-vase-auto.cztímto informuje kupujícího - fyzickou osobu, který poskytl svoje osobní údaje ke zpracování, o jeho právech vyplývajících ze zákona č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů v platném znění (dále jen "zákon"), tj. zejména o tom, že poskytnutí těchto údajů je dobrovolné, že kupující má právo přístupu k nim, na jejich opravu a že má právo se při porušení zákona obrátit na Úřad pro ochranu osobních údajů s žádostí o zajištění nápravy, jakož i o dalších právech vyplývajících z tohoto zákona.

Registrací na internetových stránkách www.pro-vase-auto.cz así ve smyslu ustanovení zákona č. 480/2004 Sb. s tím, že mu mohou být prodávajícím zasílána nevyžádaná obchodní sdělení na jeho adresu (včetně e-mailové), může být kontaktován nevyžádaným direkt e-mailem obsahujícím obchodní sdělení a prostřednictvím nevyžádaného telemarketingu (včetně nevyžádaných SMS a MMS) obsahujícího obchodní sdělení týkající se produktů, obchodu a služebwww.pro-vase-auto.cz může být zákazníkem kdykoliv písemně bezplatně odvolán na adrese prodávajícího: e-mailová adresa.

Souhlas podle předchozích bodů je kupujícím poskytován na dobu do odvolání.

Reklamační řád

Záruční podmínky se řídí platnými právními normami a reklamačním řádem.

1. Reklamaci zjištěné vady nebo poškození zboží může kupující bez zbytečného prodlení uplatnit elektronickou poštou na adrese: emailová adresa Po předchozím oznámení emailem může kupující zaslat zboží včetně daňového dokladu (faktury), příp. záručního listu a přesné specifikace závady (viz bod 2 Reklamačního řádu) poštou na adresu:Mgr. František Míča, JF-Auto, Kotojedy 3301 76701 Kroměříž. Bez předchozího písemného oznámení reklamace zboží na adresu prodávajícího neposílejte. Zboží zasílejte formou obchodního balíku České pošty. Neposílejte zboží na dobírku - nebude převzato.

2. Oznámení o vadách/poškození zboží (reklamační protokol)musí obsahovat: Jméno a příjmení kupujícího, adresu, telefon, e-mailovou adresu, číslo faktury, popis vady, sdělení jaký konkrétního nárok z odpovědnosti za vadu/poškození zboží kupující uplatňuje, popis a datum jejího vzniku.

3. Zboží musí být dodáno kompletní včetně kopií dokumentace (dodací list, faktury, příp. záruční list). Jedná-li se o neodstranitelnou vadu zboží, má kupující právo na výměnu věci za bezvadnou nebo na finanční vyrovnání; při vadě odstranitelné má zákazník právo na její včasné, řádné a bezplatné odstranění.

4. Pokud se jedná o možnost poškozené zásilky při doručení a předávání zboží, je kupující povinen zkontrolovat za přítomnosti pracovníka kurýrní služby či poštovního doručovatele či jiné relevantní osoby zboží s dodacím listem/fakturou a sepsat zápis o zjištěném stavu. Zboží, resp. zásilku v takovém případě kupující nepřevezme a bez prodlení informuje prodávajícího.

5. Pokud prodávající odešle odlišné zboží, než jaké je uvedeno na objednávce, má kupující právo na výměnu za správné zboží (náklady na výměnu hradí prodávající). Výměna je možná pouze v případě, že odeslané zboží bude nepoužité a v původním obalu.

6. Pokud dojde k omylu kupujícího při vyplňování objednávky, bude zboží vyměněno za požadované, ale ve stejné nebo vyšší hodnotě (náklady hradí kupující). Výměna je možná pouze v případě, že zboží bude nepoužité a v původním obalu.

7. Nebude uznána reklamace zboží, u něhož došlo k vadám a poškození následkem nesprávného a neodborného užívání. Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z používání zboží a funkčních vlastností stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi. Při takto vzniklých vadách na zboží nevzniká nárok na reklamaci. Pro zboží, které je nutno namontovat, doporučujeme montáž autorizovaného servisu. V případě poškození neodbornou montáží nebude reklamace uznána..

8. V případě odesílání zboží kupujícím zpět prodávajícímu musí kupující zboží zabalit do původního obalu. Pokud to není možné, zajistí obal náhradní, ale potom nese odpovědnost za vady na zboží vzniklé při přepravě nedostatečnou ochranou zboží.

V případě že prodávající nebude schopen zrealizovat reklamaci do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, přiznávají se kupujícímu stejná práva, jako by se jednalo o neodstranitelnou vadu.

Pokud byla reklamace neoprávněná, kupující je povinen uhradit prodávajícímu náklady jemu vzniklé v souvislosti s neoprávněnou reklamací.

V případě uznání reklamace se vracejí peníze i za dopravné.

 


MIMOSOUDNÍ ŘEŠENÍ SPOTŘEBITELSKÝCH SPORŮ

V případě, že dojde mezi námi a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je:

Česká obchodní inspekce, inspektorát Zlín:
Budova SEI
Tř. Tomáše Bati, 853/7, Zlín
Telefon: +420 545 125 939

Závěrečná ustanovení

Kupující zasláním elektronické objednávky potvrzuje bez výhrad svůj souhlas s Obchodními podmínkami a cenou zboží včetně poštovného/poplatku za doručení/dopravu zboží. Tyto Obchodní podmínky jsou platné od 1. 10. 2009.

Prodávající si vyhrazuje právo změnit Obchodní podmínky bez předchozího upozornění.

Kupující bere na vědomí, že prodávající je oprávněn k vymáhání svých pohledávek vůči kupujícímu využít třetí osobu.

 

Mgr. František Míča,

JF-Auto

Spáčilova 3373

767 01 Kroměříž

Pro Vaše auto.cz

Mgr. František Míča

IČO 43013864

DIČ CZ530114131

Jsme plátci DPH

č.ú 238821386/0300

email: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

telefon: +420 736 636 898

Partneři

zarice banner

Příhlásit se nebo Zaregistrovat