Vyzvedávání zboží a platby
Vážení zákazníci,
sice způsob vyzvedávání zboží a plateb je zakotven v Obchodních podmínkách, ale ne každý máme tu trpělivost pročítat všechny údaje, které tam musí být povinně uvedeny.
Vyzvednout zásilku lze takto:
- osobním převzetím na adrese:
Kotojedy 3301
767 01 Kroměříž
Pozor, nemáme vlastní sklad, takže zboží může být převzato do dvou dnů nebo do týdne, je-li dováženo ze zahraničí.
Odesílání zboží přímo zákazníkovi:
- kurýrní službou, cena 100,00 Kč za doručení zásilky (PPL nebo GLS; volba vyhrazena prodejcem)
- poštou, cena 150,00 Kč za doručení zásilky
Nechceme preferovat kurýrní službu, ale pro nás je opravdu levnější.
Pokud si budete přát dobírku, je nutno ještě připočítat 30,00 Kč doběrečného
U zásilek s hodnotou nad 5000,00 Kč doprava zdarma, platí pro území ČR.
U zásilek do zahraničí používáme Toptrans, ceny dopravného se řídí podle výpočtu přepravného:
http://www.toptrans.cz/portal/page/portal/toptrans_www_cz/ceny_prepravy/vypocet_ceny
U zboží, kde je termín dodání jeden týden, znamená, že se dováží z Německa. Objednávky probíhají dvakrát týdně, a to každé pondělí a čtvrtek. Zpravidla dojdou do 4-5 dnů po odeslání objednávky a o jeden den déle je dodávka u Vás. Termín dodání lze expresně zkrátit až na 2-3 dny od dodavatele přímo k zákazníkovi. U zboží do 10 000,00
Kč je příplatek za dopravu 800,00 Kč, u zboží do 20 000,00 Kč 500,00 Kč. U zboží nad tyto částky je dopravné zdarma.
Změna způsobu dopravy jednotlivé zásilky vyhrazena.
Týká se především České pošty, kde nefunguje služba pick and ship. To znamená, že nemohu vyzvednout od dodavatele a poslat přímo k zákazníkovi. Tím cestuje zásilka ke mně a následně k zákazníkovi, což by pro něj znamenalo hradit dvojí dopravné.
V případě reklamace u zboží od zahraničního dodavatele, kdy dodavatel reklamaci neuzná nebo přijde od dodavatele dobrozdání, že je zboží v pořádku, dle Obchodních podmínek je tato reklamace neoprávněná a nebude uznána. Navíc z toho vyplývá, že je-li zboží v pořádku, budou zákazníkovi zaúčtovány náklady za přepravu tohoto zboží dodavateli a zpět v rámci jeho reklamace a v případě, že bude chtít zpátky peníze, částka za zboží mu bude za tyto náklady snížena.
Výňatek z Reklamačního řádu:
4. Pokud se jedná o možnost poškozené zásilky při doručení a předávání zboží, je kupující povinen zkontrolovat za přítomnosti pracovníka kurýrní služby či poštovního doručovatele či jiné relevantní osoby zboží s dodacím listem/fakturou a sepsat zápis o zjištěném stavu. Zboží, resp. zásilku v takovém případě kupující nepřevezme a bez prodlení informuje prodávajícího.